İşler / Personel İşe Alım Bildirimi

3 Mart 2018

Şu anda, aşağıdaki işe alım bitmiştir.

Kaisu'da yeni üyeler arıyoruz!

“Bir bağlantı merkezi” ni hedefleyen, “seyahat etmeye alışkın olan gezginler için sevilen bir yer” nedir? Düşün ve yönet.

Haziran 2015'te Akasaka'da açıldığından beri, Kaisu dünyanın her yerinden 10.000'den fazla müşteriden rezervasyon aldı. Hayal gücümüzün ötesinde birçok karşılaşma yaşıyorum ve bir yıl geçtikten sonra bütün gün heyecanlıyım.

Böyle heyecan verici bir günde, konaklama tesislerinin yönetimi, detaylı rezervasyon yönetiminin yanı sıra, müşterilere hizmet ve yazışmalara dayanmaktadır. Biz gönüllü olarak hizmet geliştirmeyi aktif olarak arıyoruz ve müşteri yazışmalarını yapmaya istekli olanların, Kaisu'nun yüzü olarak uygulanmasını bekliyoruz.

1998 yazında, ben, Kawazu temsilcisi, Boston'da Boston'da buluştum ve 2 yılını öğrenci olarak oda arkadaşı olarak geçirdim. Porto Riko'da sörfçü bir otelde kaldık, Avrupa'yı, Fas'ı ve Amerika'yı bir sırt çantasıyla geçti ve eve döndükten sonra Bali, Tayvan, Avustralya, Batı Kıyısı vb. Ben devam ettim.

Otel, motel, pansiyon, han, villa, arkadaşın kanepe, yatak sayısı bilinemez. Bir gün, bize Tokyo'da tanıdık bir bölgede, kendinizi daha iyi hissedebileceğiniz bir barınma düşünmeye başlayın.

Unutulmaz lojmanlarda unutulmaz insanlarla karşılaşmalar vardı. Böyle bir karşılaşmanın doğduğu buluşma, hoş bir yolcunun buluşması halinde, böyle bir düşünceyle Kaisu adında bir lojman açtık. Aynı zamanda başlayan küçük bir şirkete, benzer insanlar anlamına gelen ve merak ve vicdan sahibi bir grubu hedefleyen coterie (coaterie) denedik.

"İyi bir yolculuk için iyi bir karşılaşma var." İnsanlar, yerler, yiyecekler, sanatlar gibi seyahatlerde çeşitli karşılaşmalar var. Yolculuğun hayatını biraz zengin yapan bir yolculuk yapmayı umuyorum ve birlikte böyle bir bağlantı kurabilirim.

İşe alım pozisyonu

· Ön kadro

İş içeriği

· Resepsiyon hizmeti (rezervasyon yönetimi, check-in / check-out, konsiyerj, temizlik yönetimi, kahvaltı, misafirhane yönetimiyle ilgili diğer genel işlemler)

· Haftada yaklaşık 3 iş günü, günde 8 saat, 15: 30-23: 30 günde

İşe alım gereksinimi

· Bir dükkanın yüzü olacak bir iştir. Sorumluluk ve saldırganlık ile çalışabilecek olanlar. Aydınlık misafirlerden hoşlanıyorsanız, misafirhaneden hoşlanan insanlar, Tokyo'yu seven insanlar, seyahat etmekten hoşlanan insanlar.

· İngilizce yeterlilik (TOEIC 700 puan veya daha fazlası)

· Temel bilgisayar becerilerini edinmiş olan ve işinde Word, Excel vb. Uygulamaları kullanma tecrübesi olan kişi

Hizmetleri etkin bir şekilde iyileştirme ve verimliliği artırma becerisi

· Dürüst ve şefkatli biriyle iletişime geçebilen bir kişi

· Tokyo'da ve yakınlarda yaşayanlar (saat 23: 30'dan sonra eve gidebilecekleri alan dahilinde)

· Uzun dönemler için çalışabilen kişiler

· 18 yaş üstü

· Eğitim durumu problem değil

· Ucuz karşılama

tedavi

· Zamanlayıcı · yarı zamanlı

· 1000 yen saatlik ücret (zam yeteneğe göre de artar)

· Ulaşım masrafları (1 güne kadar 1,000 yen kadar)

· Uyruksuzluk (Japon olmayan vatandaşlar için Japonca beceriler gereklidir)