Darbas / Darbuotojų įdarbinimo pranešimas

2018 m. Kovo 3 d

Šiuo metu šis įdarbinimas baigėsi.

Mes ieškome naujų narių Kaisu!

Kreipdamasis į "ryšių centru", kas yra "mėgstamiausia vieta keliautojams, kurie įpratę keliauti?" Pagalvokite ir valdykite.

Nuo atidarymo 2015 m. Birželio mėn. Akasaka, "Kaisu" gavo rezervacijas iš daugiau nei 10 000 klientų iš viso pasaulio. Aš turiu daugybę susitikimų ne tik mūsų vaizduotėje, bet ir esu susijaudinęs visą dieną praėjus vieneriems metams.

Šią įdomią dieną apgyvendinimo priemonių valdymas grindžiamas detaliu užsakymų valdymu, taip pat paslauga ir korespondencija klientams. Mes aktyviai siekiame tobulinti paslaugą savanoriškai ir laukiame tų, kurie yra motyvuoti įtraukti klientų korespondenciją į Kaisu veidą.

1998 m. Vasarą, aš, atstovas, Kawazu susitiko Suzuki mieste Bostone, o aš 2 metus studijuoju kaip bendraamžis. Mes pasilikome kartu Puerto Riko banglentėje, mes persikėlėme po Europą, Maroką ir JAV, kiekvieną turėdami kuprinę, o po grįžimo namo keliaujame į Balis, Taivą, Australiją, Vakarų pakrantę ir tt ieškodami bangų tarpusavyje Aš tęsiau.

Viešbutis, motelis, nakvynės namai, namas, vila, draugo sofa, miegamųjų lovų skaičius negali būti žinomas. Kada nors Tokijuje žinomoje srityje pradėkite galvoti apie tai, kad turėtumėte apsistoti, kur galėsite jaustis geriau.

Įsimintinoje apgyvendinimo vietoje susipažino su įsimintinais žmonėmis. Kai susiburia susitikimas, kuriame gimsta tokia susidūrimas, jei norėsite susipažinti su maloniu keliautoju, mes sukūrėme tokį minties pavadinimą Kaisu. Tuo pačiu metu pradėjusioms mažoms įmonėms mes bandėme "coerie" ("coaterie"), tai reiškia, kad panašūs žmonės siekia grupės su smalsumu ir sąžine.

"Yra geras susitikimas dėl geros kelionės". Yra keletas kelionių susitikimų, tokių kaip žmonės, vietos, maistas, menas. Tikiuosi, kad turėsiu kelionę, kurioje keleivių gyvenimas truputį turtingas, ir aš galiu taip susieti.

Įdarbinimo pozicija

· Priekinis personalas

Verslo turinys

· Priėmimo paslauga (užsakymo valdymas, registracija / išregistravimas, durininkas, valymo valdymas, pusryčiai, kitos bendrosios paslaugos, susijusios su svečių namu valdymu)

· Apie 3 darbo dienas per savaitę, 8 valandas per dieną, 15: 30-23: 30 per dieną

Įdarbinimo reikalavimas

· Tai yra darbas, kuris bus parduotuvės veidas. Tie, kurie gali dirbti atsakingai ir agresyviai. Jei jums patinka šviesūs svečiai, žmonės, kurie mėgsta svečių namus, žmones, kurie mėgsta Tokijas, žmones, kurie mėgsta keliauti.

· Anglų kalbos mokėjimas (TOEIC 700 ar daugiau balų)

· Asmuo, įgijęs pagrindinius kompiuterio įgūdžius ir turintis patirties naudojant programas, tokias kaip "Word", "Excel" ir kt

Gebėjimas aktyviai tobulinti paslaugas ir padidinti efektyvumą

· Asmuo, kuris yra sąžiningas ir sugebantis bendrauti su kuo, su gailesčiu

· Gyventojai Tokijuje ir netoli (toje vietoje, kur jie gali grįžti namo po 23:30)

· Asmenys, galintys ilgą laiką dirbti

· Virš 18 metų

· Išsilavinimas nėra problema

· Nebrangi sveikinimai

Gydymas

· Dalyko atostogos · neakivaizdinis mokymasis

· Valandinis 1000 eurų darbo užmokestis (padidėjimas taip pat priklauso nuo galimybių)

· Transportavimo išlaidos (iki 1 paros kelionė iki 1000 jenų)

· Pilietybės nekompetencija (ne Japonijos piliečiams reikalingi japonų įgūdžiai)